Aşure ikramları Soma ve Akhisar’dan başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’dan başladı.

27 Haz 2026 - 07:45 YAYINLANMA
Aşure ikramları Soma ve Akhisar’dan başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’dan başladı. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan etkinliklerde vatandaşlara aşure ikram edilirken, programlar yoğun ilgi gördü.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini kentin dört bir yanına taşımak amacıyla il genelinde aşure ikramları düzenliyor. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da kazanlarda hazırlanan aşureler dualar eşliğinde vatandaşlara dağıtıldı.
Soma’daki programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katılırken, Akhisar’daki etkinlikte Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de vatandaşlarla bir araya geldi. Paylaşma ve dayanışma duygularının ön plana çıktığı etkinliklerde sıcak ve samimi görüntüler oluştu.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa’nın tüm ilçelerine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi birlik ve beraberliğimizin en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar’da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek." dedi.
Büyükşehir Belediyesi’nin aşure ikramları, belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.
Kaynak :
İHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter:

Copy the following script and place it in the site where you want the ad to display: