Bilecik’te piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi
Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.
25 Haz 2026 - 09:45
YAYINLANMA
Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.
Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile birlikte haşere ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. Yapılan çalışma ile bölgedeki vatandaşların yaz aylarında daha güvenli alanlarda vakit geçirmesi hedeflendi. Belediye ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını ilçenin farklı noktalarında düzenli olarak sürdürdüğü belirtildi.
Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" dedi.
Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile birlikte haşere ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. Yapılan çalışma ile bölgedeki vatandaşların yaz aylarında daha güvenli alanlarda vakit geçirmesi hedeflendi. Belediye ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını ilçenin farklı noktalarında düzenli olarak sürdürdüğü belirtildi.
Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" dedi.
Kaynak :
İHA
YORUMLAR
Copy the following script and place it in the site where you want the ad to display:
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR