Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.

27 Haz 2026 - 22:45 YAYINLANMA
Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Kaynak :
İHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter:

Copy the following script and place it in the site where you want the ad to display: