MABEM yeni döneme güçlü hazırlanıyor
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), il genelindeki eğitim çıtasını daha da yukarı taşımak adına dev bir buluşmaya imza attı.
23 Haz 2026 - 12:01
YAYINLANMA
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), il genelindeki eğitim çıtasını daha da yukarı taşımak adına dev bir buluşmaya imza attı. Manisa’nın 17 ilçesinde görev yapan yaklaşık 240 MABEM öğretmeni, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve önümüzdeki dönemin stratejilerini belirlemek amacıyla bir araya geldi.
Manisa genelinde eğitimde fırsat eşitliği sunan ve başarı çıtasını her geçen gün yükselten Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmaya hazırlanıyor. İl genelindeki 17 ilçeden gelen yaklaşık 240 öğretmen, hem geride kalan yılın değerlendirmesini yapmak hem de 2026-2027 eğitim-öğretim yılının yol haritasını çizmek amacıyla bir araya geldi. Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleştirilen programa, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecileri katıldı.
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu, MABEM bünyesinde görev yapan öğretmenlere ‘ Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi’ başlıklı seminer verdi. Seminerde, yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik etme süreçleri detaylı bir şekilde ele alındı.
Sunumlar ve yeni dönem planlaması
Toplantıda, MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum yaptı. Ağgül ve Tatlı, geride bırakılan yıl içerisinde imza atılan başarılı çalışmaları verilerle paylaşırken, 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve stratejik hedefler hakkında öğretmenleri bilgilendirdi.
Programın sonunda MABEM bünyesinde görev alarak yıl boyunca büyük bir özveriyle çalışan ve en çok ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere, eğitime sundukları değerli katkılardan dolayı özel olarak teşekkür edildi.
Manisa genelinde eğitimde fırsat eşitliği sunan ve başarı çıtasını her geçen gün yükselten Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmaya hazırlanıyor. İl genelindeki 17 ilçeden gelen yaklaşık 240 öğretmen, hem geride kalan yılın değerlendirmesini yapmak hem de 2026-2027 eğitim-öğretim yılının yol haritasını çizmek amacıyla bir araya geldi. Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleştirilen programa, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecileri katıldı.
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu, MABEM bünyesinde görev yapan öğretmenlere ‘ Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi’ başlıklı seminer verdi. Seminerde, yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik etme süreçleri detaylı bir şekilde ele alındı.
Sunumlar ve yeni dönem planlaması
Toplantıda, MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum yaptı. Ağgül ve Tatlı, geride bırakılan yıl içerisinde imza atılan başarılı çalışmaları verilerle paylaşırken, 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve stratejik hedefler hakkında öğretmenleri bilgilendirdi.
Programın sonunda MABEM bünyesinde görev alarak yıl boyunca büyük bir özveriyle çalışan ve en çok ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere, eğitime sundukları değerli katkılardan dolayı özel olarak teşekkür edildi.
Kaynak :
İHA
YORUMLAR
Copy the following script and place it in the site where you want the ad to display:
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR